Een betrouwbare service voor uw woning
- Interventies: Dankzij onze integratie met YouRent kun je onderhoud en reparaties in slechts een paar klikken plannen.
- Monitoring: Alle Heat Me-interventiegegevens worden gesynchroniseerd in YouRent voor nauwkeurige monitoring.
- Technische ondersteuning: Voor vragen of noodgevallen kunnen de experts van Heat Me je op afstand helpen.
- Geschiedenis: Bekijk alle uitgevoerde en geplande onderhoudswerkzaamheden in een duidelijk, intuïtief dashboard. Al uw onderhoudswerkzaamheden zijn in één oogopslag toegankelijk voor eenvoudige, transparante monitoring.
Heat Me 100% geïntegreerd in YouRent
Ontdek één platform voor al je behoeften! Dankzij onze samenwerking met YouRent en onze expertise is het eenvoudig om een Heat Me-technicus in te plannen om je verwarmings-, loodgieters- en airconditioningswerkzaamheden uit te voeren, en dat alles in slechts een paar klikken.
Deze samenwerking biedt eigenaren en beheerders van onroerend goed een grotere reactiesnelheid en garandeert huurders een snelle, betrouwbare service.
Kiezen voor Heat Me betekent :
Een betrouwbare partner
Een partner met expertise in verwarming, sanitair en airconditioning
Vereenvoudigd beheer
Volledig en vereenvoudigd beheer van werkzaamheden in uw gebouwen
Uitgebreide rapporten
Snelle, uitgebreide rapporten (foto’s, details, suggesties)
Redelijke prijzen
Transparante en eerlijke prijzen
Een netwerk van technici in heel België
Bij Heat Me leveren we een kwaliteitsservice dankzij ons netwerk van 70 verwarmingsmonteurs en loodgieters.
Dankzij onze strenge selectie van betrouwbare en competente professionals kunnen we uw projecten snel en efficiënt beheren in heel België.
Vragen / Antwoorden
Hier vindt u de antwoorden op de vragen die onze klanten het vaakst stellen voordat ze een nieuwe cv-ketel laten installeren of vervangen.
Ons partnerschap omvat alle verwarmings-, loodgieters- en aircoservices die Heat Me aanbiedt: onderhoud van verwarmingsketels, reparaties van verwarmingstoestellen, noodreparaties van loodgieterswerk, evenals de installatie en vervanging van sanitair. Dit geeft je toegang tot een breed scala aan oplossingen om de prestaties en veiligheid van je woning te garanderen.
Je hebt eenvoudig toegang tot de onderhoudsaanvraagstroom in de subsectie “Team/Leverancier” van een woning of gebouw in je YouRent-interface.
Je kunt deze informatie natuurlijk wijzigen of aanvullen voordat je de aanvraag indient. Zodra de aanvraag is ingediend, zal het Heat Me-team snel contact met je opnemen met een gepersonaliseerd aanbod, dat gevalideerd zal worden op basis van jouw behoeften. Na validatie wordt de interventie gepland, rekening houdend met je beschikbaarheid, om een optimale en flexibele zorg te garanderen.
Met deze integratie kun je de status van je aanvragen in realtime rechtstreeks vanuit je YouRent account volgen. Je ontvangt regelmatig meldingen en alle trackinginformatie is in één oogopslag beschikbaar. Je krijgt transparantie en zichtbaarheid, en totale controle over elke fase van je werk.
Zodra je onderhoudsaanvraag via YouRent is ingediend, wordt het Heat Me-team automatisch op de hoogte gebracht. We sturen je dan een gepersonaliseerde offerte voor de uit te voeren werkzaamheden. Zodra je de offerte hebt goedgekeurd, plannen we het werk in op basis van jouw beschikbaarheid en onze tijdslots, zodat we je een snelle service kunnen garanderen die is afgestemd op jouw behoeften.
Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van onze diensten via het YouRent platform. Je profiteert van gecentraliseerd beheer van je onderhouds- en reparatieverzoeken zonder extra kosten. De kosten zijn alleen die van gevalideerde interventies, volgens de offertes die je voor elke interventie ter goedkeuring worden toegestuurd.