Na grondig werk aan onze positionering en langetermijnvisie presenteren we met trots onze nieuwe visuele identiteit. Vanaf nu zal deze worden gebruikt op al onze communicatiemedia en ook op onze gloednieuwe website, die zorgvuldig is ontworpen om u de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.
Sinds de lancering van Heat Me eind 2018 zijn we enorm geëvolueerd en hebben we veel geleerd over onszelf en onze klanten. Het was daarom tijd om wat grondig werk te verrichten om onze waarden te benadrukken en onze missie te definiëren, zodat we op de best mogelijke manier kunnen blijven groeien. Ons nieuwe logo weerspiegelt wie we vandaag zijn en wie we morgen willen zijn.
Natuurlijk is het creëren van een nieuwe identiteit in lijn met onze positionering een complexe oefening. Iedereen heeft een mening en het is een oefening die begeleid moet worden. Daarom hebben we ons omringd met professionals die ons bij deze uitdaging hebben ondersteund (met dank aan Superboite en Poush voor hun uitstekende werk).
Het nieuwe logo heeft een modernere uitstraling en weerspiegelt waar Heat Me voor staat: een modern, menselijk verwarmingsbedrijf dat transparant, duidelijk en gebruiksvriendelijk is. Kortom, de belofte van wat we al onze klanten willen bieden.
– De “Heat” met een vet lettertype dat de vorm van een huis volgt om de plaats van comfort en leven aan te duiden, maar ook het operationele kader van Heat me.
– De “me” voor de digitale aanpak die direct contact en geïndividualiseerde zorg mogelijk maakt.
– De cirkel rond de “me” om het communicatieaspect te benadrukken en het feit dat onze klanten in het middelpunt van al onze aandacht staan.
Wat kleuren betreft: blauw (licht elektrisch) staat synoniem voor technologie en rood (rozig) zorgt voor een gevoel van energie en empathie met onze klanten.
Een merkhandtekening bij het logo om onze diensten en onze klantbelofte nog duidelijker te maken: “Blijf kalm en ontspan, Heat Me zorgt voor je!
Nu je het hele verhaal kent, laten we je genieten van onze website, die we zo hebben ontworpen dat hij toegankelijk en gebruiksvriendelijk is en boordevol informatie staat die je nodig hebt om de best mogelijke service te bieden.